Ποιοι είμαστε
Η «ΛΟΓΟΘΕΩΡΙΑ» είναι ένα Εξειδικευμένο Επιστημονικό – Παιδαγωγικό Κέντρο Λόγου και Μάθησης που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους που παρουσιάζουν μαθησιακά, αναπτυξιακά, κινητικά και νευρολογικά ελλείμματα.
Η αμέριστη αγάπη για τα παιδιά μας οδήγησε στη δημιουργία μιας εξαιρετικά καταρτισμένης Διεπιστημονικής Ομάδας ικανής να καθορίσει και να εφαρμόσει έγκυρα και εξατομικευμένα διαγνωστικά – θεραπευτικά προγράμματα.
Στη «ΛΟΓΟΘΕΩΡΙΑ» προσεγγίζουμε το κάθε παιδί με αγάπη και σεβασμό, προσφέροντάς του ένα εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα, που ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του και τους προσωπικούς του ρυθμούς, διαρκώς εμπλουτιζόμενο με καινοτόμες και τις πιο σύγχρονες μεθόδους θεραπευτικής προσέγγισης και αποκατάστασης.
Όλες οι αξιολογήσεις πραγματοποιούνται με χρήση σταθμισμένων εργαλείων καθώς μόνο αυτά βασίζονται σε έρευνες και μελέτες επιστημονικά τεκμηριωμένες εξάγοντας πάντα ασφαλή αποτελέσματα. Με τον τρόπο αυτό το πρόγραμμα παρέμβασης που καθορίζεται αποτελεί τη καταλληλότερη προσέγγιση για την περίπτωση του κάθε παιδιού εξατομικευμένα.
Βασική μας αρχή, ο απόλυτος σεβασμός στη προσωπικότητα του κάθε παιδιού και της οικογένειάς του.
Βασικός μας στόχος, η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων των παιδιών για την επίτευξη των προσωπικών τους στόχων και τη διευκόλυνση της
καθημερινότητάς τους.
Όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσα από την τακτική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος για το κάθε παιδί, παράλληλα με τη συνεχή ενημέρωση της οικογένειας.
O Χώρος Μας
Πως Δουλεύουμε
Στο πρώτο ραντεβού πραγματοποιείται συνέντευξη με τους γονείς η οποία περιλαμβάνει ένα βασικό ατομικό και οικογενειακό ιστορικό. Εν συνεχεία μέσα από κατευθυνόμενες ερωτήσεις συγκεντρώνονται οι απαραίτητες πληροφορίες για το παιδί.
Με βάση το ιστορικό του παιδιού, και το αίτημα της οικογένειας, ξεκινά άμεσα η διαγνωστική διαδικασία που περιλαμβάνει αξιολόγηση από μια ή περισσότερες ειδικότητες θεραπευτών. Οι αξιολογήσεις που πραγματοποιούνται περιλαμβάνουν: Λογοθεραπευτική Αξιολόγηση Εργοθεραπευτική Αξιολόγηση Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών Αξιολόγηση Δυσλεξίας Ψυχομετρικές Αξιολογήσεις Παιδοψυχολογική Εκτίμηση Σε περίπτωση που το παιδί διαθέτει ήδη διάγνωση από κάποιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο, ΚΕΔΑΣΥ ή Παιδοψυχίατρο τότε αυτή συνυπολογίζεται στη διαγνωστική διαδικασία και λαμβάνεται ως βάση για το χτίσιμο του θεραπευτικού πλάνου.
Αφού ολοκληρωθεί η χορήγηση των διαγνωστικών δοκιμασιών, πραγματοποιείται Διεπιστημονική Ομάδα, όπου αναλύονται τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων που έχουν χορηγηθεί και εντοπίζονται τα αδύνατα και δυνατά σημεία του παιδιού αλλά και το μαθησιακό και αναπτυξιακό του προφίλ. Εν συνεχεία, γίνεται αναλυτική ενημέρωση των γονέων και τους παραδίδονται γραπτώς τα συμπεράσματα της αξιολόγησης διαδικασίας. Τέλος σε συνεργασία με τους γονείς διαμορφώνεται το ατομικό πρόγραμμα του παιδιού και θέτονται οι πρώτοι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι